Sommarens sista vers

Även om vädret har varit fantastiskt fint de senaste dagarna känns det som att sommaren börjar sjunga på sista versen. Ärligt talat tycker jag att det känns helt OK. Hösten har helt klart sin charm och jag längtar lite efter att få vira in mig i en varm halsduk och att få tända ljus om kvällen. Med dessa bilder säger jag hejdå till sommaren 2009 och hälsar hösten välkommen.


Sommarblommor i fint krus.


Bad i Stockholm tidigt i somras. OK, jag erkänner, jag badade inte. Men några av mina lite hårdare vänner gjorde det.

 
Bad blev de även under en mycket trevlig tjejhelg i de småländska skogarna. Vid det laget hade vattnet värmts upp så pass att även jag vågade mig på ett dopp.


Klas och Ronja håller koll hemma i Norrflärke.


Några loppisbesök blev det ju också såklart. Just denna finns i Örnsköldsviks hamn, i det gamla saltmagasinet. Mycket trevlig loppis som enbart har öppet sommartid.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Just nu sitter jag framför datorn lite medans din mamma sitter i min soffa och läser Amelia. Vi ska se på Idol när det börjar..maten var god! :-) Hoppas du har det bra! Kram Lisa

2009-09-08 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0