Sommarloppis


Jag är hemma i Norrflärke på semester och det är så himla skönt, trots att vädret inte är det bästa. Jag har redan hunnit med att besöka flera loppisar. Ovan ser ni fynden från loppisrunda nummer 1 som jag gjorde redan första dagen på min semester. De kupade händerna har jag letat efter ett tag och helt plötsligt fanns det tre exemplar på favoritloppisen. Jag har tänkt att ha dem i hallen för att lägga smycken, nycklar och annat krafs på. Kaffefatet och assietten heter Maxim och kommer från Gustavsberg. Sedan blev det två blomkrukor också, den högra från Upsala Ekeby och den vänstra vet jag inte var den kommer ifrån. Jag har en likadan, fast något mindre, sedan tidigare. Jag har märkt att de är ganska vanligt förekommande på loppisar och ofta rätt billiga. Jag kan inte låta bli att tycka att de är lite lustiga.

Kommentarer
Postat av: Notalgicum

Hej!

Vi skulle bli väldigt glada om du lade till oss i din länkasamling!

Hälsar Kerstin Th /webmaster Nostalgicum

2009-07-17 @ 08:26:08
URL: http://www.nostalgicum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0