Fina djur

I nätbutiken House of Hedda finns mycket fint. Jag har kikat runt lite på deras hemsida och hittade då några favoriter.



Längst upp till vänster ser ni en fin kaninkaka. Den kan man baka om man köper en tredimensionell kakform som finns hos House of Hedda. Fint att kunna bjuda på en kaninkaka till efterrätt på påskmiddagen! Till höger en prydnadskudde i romantisk gammaldags stil. Den påminner lite om den kudde jag köpte på loppis för en vecka sedan. Ni kanske har förstått att jag har en förkärlek för söta djur. Ekorren och ugglan är båda lampor och jag tycker de är hemskt gulliga. I butiken finns även den fina kaninlampan som jag skrivit om tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0