Rosor

Besöket på loppmarknaden i Vårberg Centrum var trevligt. Där fanns allt mellan himmel och jord. En hel del fula saker, men även en del guldkorn. Dagens fynd blev dessa fina saker:


Ett rosarium. Rosarium är bra för att de är fina och för att man blir glad av att titta på dem. Det till höger inhandlades idag och det vänstra hade jag sedan tidigare. Tyvärr saknas själva underredet på det nya. Jag tänkte inte på det när jag köpte det, men jag tycker att det är fint ändå.


En liten roskudde fick också följa med mig hem.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!

Tack för din hälsning hos mej! Kul att du gillar min blogg. :)

Din var kul också att kolla i! :) Det är alltid kul att se vad andra fyndar på lopisar!



Kram //Johanna

2009-03-16 @ 18:55:00
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Linnéa

sådana där kitschiga rosbubblor skulle jag också vilja ha i min ägo! fina!

2009-03-22 @ 10:08:17
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0