Helgens miss

Loppisen Skopan i Upplands Väsby, där jag har varit ett par gånger, har en hemsida där de under veckan lägger upp bilder på utvalda delar av det sortiment som kommer att säljas nästkommande lördag. Jag var inte där igår, men kunde inte låta bli att i efterhand kolla in hemsidan ändå. Gissa om jag önskar att jag hade gjort det tidigare när jag såg detta:

Ni förstår vad jag menar va? Ett rosarium! Jag älskar rosarium, eller rosengömmor som de också kallas. Jag har två sedan tidigare men eftersom de är så himla fina skulle jag gärna vilja ha fler. På Skopan har de bra priser också. Jag har sett att de ofta går för över 300 kr på Tradera men jag rekommenderar er att leta efter dessa skönheter på loppisar istället. Där kan man nämligen hitta dem för en betydligt billigare penning.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej kompis!

Kul att ses i helgen :) Och vad mysigt det var här :) Tycker att du ska köpa rosenkopparna - jättefina. Tittade på något liknande här på myrorna och bestämde mig för att gå en runda innan jag tog med dem hem - då var de borta för alltid... :( Gör inte samma misstag som jag ;)



Får jag lägga upp bilden på dig med glassen hos oss? Om du säger ja så kanske jag avslöjar att det eventuellt finns ett rosarium till salu i Myckelgensjö - säkert väldigt dammigt och alldeles ensamt eftersom det röjts bort. Jag kommer ihåg att mormor och morfar hade ett och det egentligen inte var någon som var sådär jätteintresserad av det... Kanske kan deala lite i sommar om det återfinns? Och nu blev det här nästan en kort novell. Kram!

2009-04-20 @ 21:55:47
URL: http://www.the-mungbeans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0