Fina saker

Tidigare har jag inte varit något stort fan av Lagerhaus, men jag måste säga att jag tycker att de har snäppt upp sig ordentligt. Nu har de en massa fint...


...exempelvis denna servis, som finns i tre olika färger; rosa, ljusgrönt och ljusturkos. Om jag inte minns fel fanns den förra våren också men om ni inte köpte den redan då vill jag tipsa om den nu.


Det här lilla rådjuret kan man inte låta bli att tycka om.


Lagerhaus har också en mycket trevlig muffinsserie, innehållande allt från brickor och servetter med muffinstryck på till muffinsformar och hallonsaft. Allt som behövs för ett lyckat muffinskalas helt enkelt.


Till vänster ett stort muffinsljus och till höger tre små att sätta på tårtan.


Fina glasstrutar va? Och vet ni vad - det bästa är att de innehåller såpbubblor! Perfekt att ha en såpbubblestrut i handväskan att plocka upp när livet känns grått.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul blogg! Jag måste genast lägga upp en länk från min blogg. Det är kul att det iallafall finns några stycken som bloggar om gamla grejer. Ulrika

2009-03-12 @ 08:11:05
URL: http://letaretro.wordpress.com
Postat av: Lisa

Oh i love! var där igår, men det blev bara en handduk. Kommer bli mer när jag fått ett eget hem igen. Nu ska jag snoka vidare på din blogg, ser ju fint ut :D

2009-03-12 @ 15:25:21
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooo I LOVE this shop everything is sooo adorable and fun !

2009-03-17 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0