Fina tapeter

Bakgrunden till min blogg är en gammal 40-talstapet från Arvika Tapetfabrik. Den finns att köpa hos Tapetorama där det finns massvis av fina tapeter, både antika originaltapeter och nyproducerade verk. Mest av allt tycker jag om romantiskt, gammaldags blommönstrade tapeter, men jag tycker ju mycket om fåglar också.



Tapeterna med fågelmotiv är handtryckta och designade av Louise Body. Bilden längst ned till vänster är en närbild av tapeten längst upp till höger. Den roliga fisktapeten kommer från Lewis & Wood. Alla bilder är lånade från Tapetorama.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hola! ett tips är att gå upp på vinden och in i "häbbare" när du kommer hem. Jag lovar - där kan du hitta många fina guldkorn att fotografera till din blogg. Mamma samlar ju på allt som du vet och jag har ju sorterat bland allt "rat"

2009-03-07 @ 02:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0