String, teak och kärlek

Detta set i svart string och teak köpte jag på blocket för ett tag sedan. Det är ett blombord, en telefonhylla och ett sidobord. Blombordet har jag letat efter en längre tid så det var främst det som lockade mig men de andra två sakerna som följde med är ju inte dumma de heller.

Förresten, jag har en ny kärlek. Han heter Joshua Radin och sjöng och plinkade gitarr på nyhetsmorgon i TV4 i morse. Ja, ja, ja, vad bra! Vilken lycka att vi äntligen har funnit varandra. Nu beger jag mig ut på stan för att köpa hans senaste skiva. Lyssna på honom här. Om ni befinner er i Stockholm kan ni se honom på Where The Action Is i eftermiddag. Själv avskräcks jag lite av entrépriset på 900 kr så jag nöjer mig med att köpa skivan.

Kommentarer
Postat av: Libby

Fint set, ser ut att vara i bra skick också? Har själv letat lite håglöst efter blombord, slog till idag. Det blev rotting... Ska plåta och visa på min blogg nån dag framöver.

2009-06-13 @ 20:01:09
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, skicket är fint. Är riktigt nöjd!

2009-06-14 @ 11:19:48
URL: http://skattkammaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0