Påskens loppisfynd del 2


Efter besöket i Gottne åkte vi vidare in till stan och besökte då Kupan Second Hand. Där köpte jag en liten äppelask för en guldpeng. Den är ca 7 cm i diameter. Jag och min syster hittade även en golvlampa som vi gillade men som ingen av oss behöver eller har plats för. Därför köpte vi den till vår lillebror istället. Tyvärr blev fotot som jag tog på lampan hemskt dåligt...


Syster köpte även sex äggkoppar (två av varje sort) som var väldigt roliga. Luvorna, som är gjorda i filt, fungerar som äggvärmare.

Kommentarer
Postat av: mimi

Efter att ha läst om din äppelask, scrollade jag nedåt och läste om lampan och så kom då bilden på nissarna, min tanke var att herregud hur får man dem att lysa!!!

2009-04-16 @ 16:34:18
URL: http://mimisantik.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha, ja det var kanske lite otydligt skrivet.

2009-04-16 @ 17:02:37
URL: http://skattkammaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0