Hej från Linköping!

Jag befinner mig nu i Linköping, där jag är på besök hos en vän som ska ha inflyttningsfest ikväll. Eftersom jag själv har bott i Linköping i fyra år känns det lite som att komma hem.

Det har varit fantastiskt fint väder idag och vi har gått på stan, fikat och druckit öl på en uteservering. Det var sådär varmt att man inte kunde ha kofta på sig utan att svettas ihjäl. Mycket trevligt!

Givetvis har vi även hunnit med ett loppisbesök. Vi besökte Hjärta till Hjärta som är en stor loppis som ligger i Tornby i utkanten av Linköping. Imorgon, när jag är tillbaka i Stockholm, lovar jag att visa bilder därifrån. Dessvärre har jag glömt sladden till kameran hemma...

Trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0